Wat is de titel van dit liedje, wat begin maart 2013 in de top 40 heeft gestaan en die begon met 3 kinderen en een man in een ijswagen?

De toelichting van je vraag was: "Ik weet alleen hoe de clip er nog uitziet. Het begint met 3 kinderen en een man in een ijswagen. Daarna beroven de kindren de ijwagen. Later in de clip zijn ze volwassen en doen ze het volgens mij nog een keer.
In het lied zit een beat en dr wordt niet gezongen:alleen van die geluiden zoals sasasasaas en dan wordt er iets gezegd. Klinkt misschien allemaal onduidelijk maar ik weet echtniet meer hoe dat lied/song heette. Alvast bedankt voor het zoeken."

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Powergen
11 jaar geleden
Die heeft niet 2 weken geleden in de top 40 gestaan hoor ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is da nie van skrillex? :/

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk 'SKRILLEX - Bangarang feat. Sirah'
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet om het een of ander hoor maar misschien moet je even de omschrijving van de vraag lezen. Klein citaat:
"Het begint met 3 kinderen en een man in een ijswagen. Daarna beroven de kindren de ijwagen. Later in de clip zijn ze volwassen en doen ze het volgens mij nog een keer." Hm hm.