hoelang speelt een verjaardagskaart met muziek?

Misschien ken je het, als je een kaart opent en er een liedje uit komt. Ik zag dit laatst in de film easy a en op een grappig moment stopte de kaart met spelen. Maar hoelang kan zo'n liedje in de kaart afspelen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
2.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet precies hoe lang, maar langer dan je waarschijnlijk lief is ;)

Antwoorden (3)

die muziek kaarten spelen een muziekje verschillend af

de ene kaart slechts 10 seconden de ander een heel liedje je geen in ieder geval geen van alles eindeloos door tenzij je de kaart dicht en weer open doet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt het net zolang blijven afspelen totdat de batterij leeg is.
11 jaar geleden
Je bedoelt hoe lang een liedje kan afspelen: ligt aan de batterij.
Je bedoelt hoe groot het liedje is in de kaart: ligt aan de chip die erin zit, hoe langer het liedje, hoe groter de chip, hoe duurder de kaart...