Weet iemand hoe het album heet waar Tupac en Notorious BIG samen met nog een ander op voorkomen?

Ik had vroeger een album waarop Tupac, Notorious BIG en nog een rapper te horen waren. Deze ben ik in der loop der tijd verloren, en kan er niets van op het internet vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
2.3K

Antwoorden (2)

Het enige liedje dat 2pac met Notorious BIG heeft opgenomen is het liedje: Runnin'

Deze is later nog wel ge(re)mixed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Cool, maar ik ben opzoek naar specifieke album.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wacht, begrijp ik de vraag verkeerd? Je wilt een album waar liedjes op staan van deze 3 rappers? Ik dacht een album waarin ze samen liedjes hadden opgenomen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Denk dat dit dan een zelf samengesteld album was. Want er is inderdaad niets over te vinden.
Ik geloof dat jij "Tupac: Resurrection" bedoelt.
Dit album bevat veel tracks met meerdere artiesten, o.a. Eminem, The Notorious BIG, Thug Life en 50 Cent.

Dit is het enige album van Tupac met een hoop andere artiesten/rappers erbij. Er zit echter maar 1 nummer op van Tupac en Notorious BIG.. Dit omdat er ook maar 1 nummer van hen samen is. De single "Runnin' " is een single met alleen de rap van Tupac en Notorious BIG en nog een remix van "Still Ballin' "

Antwoord op je vraag: er is geen album met Tupac en Notorious BIG, alleen 1 track. Wel is er een album van Tupac met vele andere rappers erop, o.a. Notorious BIG. Dit album is "Tupac: Resurrection (Soundtrack) "

Hier heb je de info over dit album, dan kan je kijken of dit is wat je bedoelde. (zie bron)

Toegevoegd na 3 minuten:
Natuurlijk zijn er tegenwoordig allemaal mixes te vinden op youtube, als je de 2 namen samen intypt krijg je een hoop nummer. De meeste hiervan zijn gewoon stukjes uit raps van hun individueel. Bijvoorbeeld een track met "Dear Mama" en "F*** You Tonight" gemixt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze had ik ook gevonden, maar is het ook niet. Het is een Album waar Tupac Biggie & nog iemand op te horen is. Ik heb hem een jaar of 15 geleden gekocht. Ik kan me niet voor de geest halen hoe die 3e heette of hoe de cover eruit zag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh bedoel je misschien "The Here After" met Tupac, Notorious BIG en The * ?
http://www.discogs.com/Tupac-featuring-Notorious-BIG-The-The-Here-After/release/1273405