Van wie is het liedje wat Charlotte zong als eerste in Popstars?

Er zit de tekst in van:I am gone juce somebody.Ik vind het zo'n mooi lied en wil het graag op yutube beluisteren.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je eens op I'm gonna use somebody zoekt

Het beste antwoord

AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+Dank je ik had gedacht dat het een heel andere titel had.Uiteraard straks +10
Antoni
14 jaar geleden
Het origineel is niet van Laura Jansen. Dat is een cover. Het origineel is van Kings of Leon.
Antoni
14 jaar geleden
Het duimpje omlaag is overigens niet van mij.
AWM
14 jaar geleden
Ja, correct, Antoni. Ik nam het eerste beste Youtube-filmpje, maar je hebt gelijk.
Antoni
14 jaar geleden
Ik geef je een duimpje omhoog omdat je met op weg hebt geholpen met mijn antwoord. En ik vind de cover mooier dan het origineel.

Andere antwoorden (1)

Dit heet "Use Somebody".

Het origineel van "Use Somebody" is van de band "Kings of Leon". Er zijn veel covers van. Die zijn ook te vinden op youtube.

http://www.youtube.com/watch?v=LWhairF_DS8

Toegevoegd na 13 minuten:
Grappig: "In een interview vertelde zanger Caleb Followill dat de band (...) tot inspiratie voor dit nummer was gekomen, toen ze aan het toeren was en in de SECC-hallen te Glasgow te maken kreeg met een stroomuitval, en op dat moment het gevoel kreeg van ik kan wel wat hulp gebruiken (Use Somebody). Op die avond is Use Somebody ontstaan." van http://nl.wikipedia.org/wiki/Use_Somebody
Antoni