Ik zoek een stuk dance muziek met erg lage orgeltonen erin

laatst gehoord maar kon geen artiest vinden. prachtige dancemuziek met hele lage oerachtige orgeltonen, kan ook electronisch zijn.
remco

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb deze muziek gehoord in mijn sportschool, in de ruimte waar continu de muziek afgespeeld wordt. maar daar wisten ze het ook niet. (meerdere systemen tegelijk en maar 1 afleesbaar). Echt geweldige sound en impact. Lijkt wel op de oerklank "oem" . Misschien was het ook wel trance muziek.

Toegevoegd na 1 uur:
Also sprach is het niet........dat stuk ken ik heel goed. Het was echt moderne muziek, niet gebaseerd op een klassiek werk. Ik zoek al een paar maand...... Maar dank voor het meedenken...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Al ben ik totaal niet thuis in dance-muziek, de enige muziek met hele lage orgeltonen die ik ken is 'Also sprach Zarathustra' van Richard Strauss - misschien kan je op youtube eens kijken, of het die muziek is, waar een discjockey dan mee aan de gang is gegaan. Of als het die muziek zou zijn, weet iemand anders misschien méér om je te helpen. Suc7!!