Hoe heet het nummer dat giel beelen draait in nachtegiel met nielson na binnen?

Hoe heet het nummer wat aan het einde van de uitzending nachtegiel met nielson op 3fm wordt gedraaid,

In dit filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=UGaaPB8NvbQ&feature=youtube_gdata_player

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Ik denk dat dit een remix is van verschillende nummers en samples die live in het programma gemaakt is.
In het filmpje zie je ook op 4:15 dat er een jongen achter de draaitafel staat. Je kan de remix nog wel verder beluisteren op www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1278368 (uiteraard met gepraat).
Je zou bij 3fm nog kunnen navragen of deze remix ergens is terug te vinden of te verkrijgen.