Klopt het dat mannen meer van bas (in muziek) houden dan vrouwen?

Toegevoegd na 9 minuten:
Mijn moeder zei dat ooit.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
rose
14 jaar geleden
Mijn moeder verkocht bijna louter onzin...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn moeder liegt nooit.

Het beste antwoord

Denk dat dit van de man/vrouw afhangt. Ik ben een vrouwtje en ben stapelgek op bas!!! Een vriend van me vindt altijd al gauw dat iets teveel 'dreunt'...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Nee, dat is volgens mij nooit aangetoond.
AWM
14 jaar geleden
Ja, want ze geven er veel meer geld voor uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat dat eerder persoonlijk dan sekse-gerelateerd is.
rose
14 jaar geleden
dat hangt vooral van de persoon af en niet van de sekse.
maar in mijn omgeving denk ik wel dat er meer mannen van houden dan vrouwen
14 jaar geleden
Nee die bas maken ze zelf al, ik heb er nooit van gehoord dat mannen meer van lage tonen houden dan vrouwen... Wellicht is het anders zelfs, maar ik kan je niet bevestigen in je vraag...