Wat was de prijs in 2012 van een all-in Defqon.1 ticket (Nederland)?

All-in bedoel ik mee inclusief camping, tentje en dergelijke (liefste ook inclusief busreis)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1K
Amadea
11 jaar geleden
Maakt het wat uit dan hoeveel het vorig jaar kostte? Een paar euro meer dan het jaar ervoor, waarschijnlijk...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja..ik wil weten wat ik dit jaar ongeveer kwijt zal zijn, maar aangezien de prijzen nog niet bekend zijn wil ik de prijs van afgelopen jaar weten.
Ik stel de vraag met een reden he.

Antwoorden (1)

Campingticket was 140 euro ex fee, dat is als je een eigen tentje meeneemt. Inclusief zo'n tentje wat al voor je opgezet werd was zo rond de 165/170 euro p.p. ex fee, maar dan moet je wel met 2 personen één zo'n tentje nemen. Er waren ook nog andere arrangementen (Tipi's, Stacaravans, Hotels en dergelijke) maar dat kost sowieso nog meer. Het duurt nog wel ff, maar verheug je maar vast op een geweldig weekend!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje! Wat bedoel je met dat tentje? Voor twee personen is het dan alsnog rond 170 p.p?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja zo'n tentje moet je boeken met minimaal 2 personen, dus 17 p.p. , of je betaalt nog meer. Dit is volgens mij om te voorkomen dat iemand zo'n tentje boekt en dan iemand met een gewone campingticket bij zich laat slapen.
Ik kan je aanraden om gewoon zelf zo'n 2 seconden tentje mee te nemen, is veel goedkoper, doe ik zelf ook altijd bij festivals.
Je ziet er als je met het OV gaat alleen wel uit als een schildpad met zo'n tent op de rug :P
Bustickets zou ik alleen doen als je in een grote stad woont, toen ik in 2011 met de bus wou had eventtravel de bus uit almelo 2 dagen van te voren afgezegd en was het dichtstbijzijnde opstappunt voor ons zwolle. Ook stonden wij toen niet bij de lijsten op, mochten uiteindelijk toch wel mee, maar direct met het OV ging toch makkelijker, dat hebben we afgelopen jaar gedaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De reden dat we met de bus willen is voornamelijk afstand lopen naar de camping, dit was afgelopen jaar met de auto erg ver. 2012 was het zo, dat als je 1 dag ging, je niet met ov kon (ja tot treinstation en niet verder) hoe ver is het dan als je camping gaat?
Als bus niet heel duur uitvalt (vorig jaar was vrij goedkoop) kunnen we wel naar alkmaar of amsterdam om op te stappen.