Welke radiozender draait geen kerstmuziek?

Bestaan er radiozenders die totaal geen kerstmuziek draaien? Ik heb geen zin in al die kerstliederen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
11.3K

Antwoorden (5)

Ja hoor, dit zijn wel internet radio stations. Zover ik weet zijn het de volgende stations, het kan goed zijn dat er op www.nederland.fm meer zijn:

- 538 ibiza
- 538 party
- (53L8?)
- 538 dancepartment
- 'hardstyle' radio
- 538 hitzone
- hitradio veronica

En vele buitenlandse zenders.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vandaag vanaf 12 uur start op Radio 2 weer de Top 2000. Er zit af en toe wel een kerstplaatje tussen, maar de lijst bestaat grotendeels uit niet-kerstmuziek, dus de kans dat je net een kerstplaat treft is niet zo groot.
bamibal
11 jaar geleden
3FM aanzetten! Momenteel is de top Serious Request bezig, er zal vast wel een kerstplaat tussenzitten, maar die worden niet constant gedraaid. 3FM is sowieso een topstation, goeie dj's en (over het algemeen) goeie muziek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
op www.radiotuna.com kan je zelf je genre invullenen, zeer veel verschillende genres en zenders van over de hele wereld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebruik MyRadio. Hierbij kan je zelf een radiostation aanmaken die afgestemd is op jou muziek en keuze. Ook is het mogelijk om één van hun stations te beluisteren.
www.myradio.nl