Wordt er streng gecontroleerd op camera's in de HMH?

Ik ga binnenkort naar de heineken music hall, kan ik mijn compact camera meenemen of wordt deze ingenomen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als jij naar een event oid gaat waarbij camera/foto apparaten verboden zijn waarschijnlijk wel, maar die kans ik tegenwoordig heel klein hoor.

Het beste antwoord

Hoi,

ik ben zelf een aantal keer in de HMH geweest

meestal staan er hekken , die je naar de ingang leiden en word je gefouilleerd

kleine compact camera's kunnen gewoon mee naar binnen
als je een spiegelreflex hebt, wordt dit een ander verhaal
deze mag je hoogstwaarschijnlijk niet mee naar binnen nemen

oh, en alle flesjes drinken (ook water) word bij de ingang ingenomen en weggegooid
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Lijkt me niet logisch dat ze een camera afnemen. Dan moeten ze ook alle telefoons die een foto-mogelijkheid hebben afpakken. Dat is onmogelijk.
11 jaar geleden
Als je naar een concert gaat mag je camera gewoon mee naar binnen. Ook je telefoon met camera. Sommige artiesten vinden het juist leuk om het publiek aan te moedigen om allemaal op hetzelfde moment een foto te maken, geeft een leuk effect!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik verstopte mijn camera altijd in m'n Uggs. Maar de kans is er wel dat ze je camera innemen. Ligt ook aan de artiest en aan de kwaliteit van je camera natuurlijk.