Is mijn gsm kapot als alleen de vocals van een nummer het niet goed doen?

Op het moment dat ik mijn hoofdtelefoon aansluit op mijn gsm, dan doet het geluid het wel maar dan hoor ik de stemmen niet goed. Als ik op het knopje duw ( Bij de microfoon ) dan hoor ik het geluid wel goed. Het ligt niet aan mijn hoofdtelefoon, maar kan het dan zijn dat ik iets fout heb ingesteld? Het geluidseffect staat ook op normaal dus daar ligt het niet aan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Nee als er goed geluid uit komt en de vocals doen het alleen niet en het ligt niet aan je hoofdtelefoon dan moet het in het nummer zitten, heb je hier ook last van als je bijvoorbeeld op je telefoon radio luisterd? of Youtube een filmpje etc..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt aan het type hoofdtelefoon, sommige smartphones hebben een iets andere hoofdtelefoon ingang dan de "standaard" voorschrijft (vooral door de toevoeging van een microfoon). Daarom zijn er ook verschillende hoofdtelefoons op de markt voor bijvoorbeeld iPhone en Android telefoons, als je deze uitwisselt krijg je het effect wat je beschrijft in je vraag.

Er zijn wel conversieplugjes te verkrijgen waarmee je dit probleem kunt oplossen en je een iPhone hoofdtelefoon kunt gebruiken voor je Android.