Mijn Beats by dr. Dre studio is schroefjes verloren en dreigt uit elkaar te vallen, waar kan ik hem laten repareren/de schroefjes krijgen??

Toegevoegd na 33 minuten:
Terug naar de winkel gaan is geen optie vanwege een afstands probleem

Toegevoegd na 2 uur:
En de garantie is net verlopen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Ik heb hetzelfde probleem gehad, heb het dichtgeplakt met extreem sterke secondelijm en nu zit het weer helemaal perfect!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij de winkel waar je hem gekocht hebt? Garantiegeval neem ik aan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Dat kan je dan beter als toelichting op de vraag bekendmaken, Vincent. De antwoorden zullen dan een andere richting op gaan!
Dat zou je terug naar BeatsAudio moeten.

En dan onder de garantie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ten eerste, Wat vervelend, en wat vervelend dat de garantie is vervallen.

Als ik jou was zou ik even in de buurt zoeken naar een mannetje die je beats kan repareren, of stuur een email naar Dr. Dré. Die weten vast wel de juiste oplossing voor jou!

Nog veel succes!