Stuurt bol.com rihanna's nieuwste album unapologetic in een plastice hoes of in een kartonnen hoes?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Ik heb van bol.com post dat door de brievenbus past in zowel bubbeltjes envelop als kartonnen verpakking ontvangen, volgens mij is dit dus niet altijd het zelfde. Maar je kunt er in iedergeval wel vanuit gaan dat ze hem in een goede verpakking stoppen en je kunt het product sowieso niet gelijk zien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoel de hoes die om de cd zit , ik maak wel een extra beschrijving voor duidelijkheid. Maar bedankt voor reactie