Ik heb mijn cd's geimporteerd naar mijn iTunes op mijn laptop.Hoe kan ik ze afspelen op mijn iPhone 4?

Ik heb cd's geimporteerd naar mijn iPhone.En heb de USB ook gebruikt.Zodat ik bijna zeker weet dat ik ze kan afspelen op mijn iphone.Nou Zie ik geen Nummers op mijn iPhone die zijn gedownload.Weet iemand hoe dit kan??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Als je ze in Itunes hebt staan dan met de rechter muisknop op de titel klikken en toevoegen aan afspeellijst kiezen. Of alles selecteren en dan met de linker muisknop vasthouden slepen naar een afspeellijst aan de linkerkant onder de naam van je telefoon. Daarna synchroniseren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De bovenste titel aanklikken met linkermuisknop. Dan shift toets vasthouden en laatste titel aanklikken met linkermuisknop. Nu is alles geselecteerd.
Succes!