Welke radiozender bevat tussen de liedjes door geen reclame/nieuws e.d.?

Er is een FM radiostation op de radio .96 zit waar er heel veel liedjes van deze tijd gedraaid worden en waar tussendoor geen reclame/nieuws tussendoor uitgezonden word. Weet iemand misschien welke zender dit is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een FM zender zonder reclame? Als je 'm gevonden hebt, tip mij even... De meeste zenders draaien een overschot aan reclameonderbrekingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zal ik doen! :)

Antwoorden (2)

nee, internetradio heeft wel dat soort stations omdat die geen winst hoeven te maken.

FM frequenties (legaal gebruikt) zijn niet gratis voor de stations dus moet er ook wat geld verdiend worden door reclame.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is echt een FM zender want dat knopje van de radio staat bij FM.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok, ik las de vraag als: bestaat zon zender. Misschien is het een piraat, maar dan is het dus geen landelijke zender
Kijk eens op www.RadioXD.nl , geen reclame , geen gelul, 100% muziek.

^^

Toegevoegd na 44 seconden:
Helaas is dit geen fm, maar je kan wel via internet op je mobiel in je auto krijgen!