Welke muziek streaming diensten zijn in de Nederlandse iOS app store beschikbaar? Behalve Spotify

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

De bekendste naast Spotify zijn Deezer en Grooveshark. Beide doen naar mijn mening niet onder voor spotify.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thnx, ziet er goed uit allebei. Welke zou je zeggen is jouw favoriet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, ik zie dat Grooveshark niet meer in de App Store staat. Ik heb grooveshark nog gewoon op m'n iPod staan, en die kan ik nog gewoon gebruiken. Grooveshark is mijn favoriet, omdat die voor iets van 7 euro per maand beschikbaar was (, of 6 als je een jaar vooruit betaalde), en op de desktop is ie helemaal gratis. Wat betreft tussen Deezer en Spotify zou ik voor Deezer kiezen omdat Deezer een grotere collectie heeft. Van beide zijn de apps prima, en zijn ze beide even duur. Wel is het zo dat je je Deezer account maar op 1 telefoon of tablet kan gebruiken, terwijl dit bij Spotify volgens mij onbeperkt is. Welke voor jou het beste werkt hangt af van wat je er precies mee wil, wat voor eisen je stelt.
Kijk voor vergelijking eens op:
spotify.com/get-spotify
deezer.com/premium
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok, thnx :)