Hoe kun je een video op een mp3 zetten?

het is een difference mp4

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
2K

Antwoorden (4)

Welk bestandstype is de video en welke bestandstypes kan de mp4 afspelen? Je moet de video converteren, hiervoor zijn verschillende programma's die je kunt downloaden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan dit met programma's doen. Maar ook online.
Via online video's (Youtube)
Maar ook video's die op je computer staan. Er zijn redelijk wat sites waar je dit kan doen, maar niet alle sites zullen het doen. Kijk dan naar programma's
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
DvdVideosoft is een zeer goed programma waarmee je oa dit kunt doen. Door eigen ervaring weet ik dat de kwaliteit super is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je een WebCam en/of videocamera, en heb je Windows Movie Maker? Dan kom je een heel eind. Maak een video; zet er je mp3 bestand onder, en klaar is de video!

Gr.