Waarom is mijn Spotify-afspeellijst niet meer offline beschikbaar?

Ik heb sinds een half jaar Spotify Premium, tot 2 weken geleden zonder problemen afspeellijsten offline kunnen beluisteren. Nu is, op een of andere manier, elke ochtend de helft van mijn muziek niet meer offline beschikbaar en moet dus opnieuw gedownload worden. Sinds een paar dagen gebeurd dit ook overdag en dat is dus erg vervelend, weet iemand waardoor dit komt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
9.7K

Het beste antwoord

Gebruik je Spotify in combinatie met een iPhone, iPad of iPod? Dan zou de oplossing hem kunnen zitten in het updaten van de versie van Spotify via de App-store. Oudere versies van Spotify kunnen problemen geven in het bewaren van playlists.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zat inderdaad in een update, bedankt!