Waar kan ik het geluid inzenden? Ik weet hem misschien maar waar moet ik hem inzenden?

De titel zegt het al.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inzenden? Geluid? Hoor je stemmen? Wat?

Antwoorden (1)

SMS je naam naar 9596

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik neem aan dat je het over het geluid van Q-music hebt.

Dit staat nog op de site:
We hebben een geluid opgenomen en laten dat elk uur horen op de radio. Aan jou om erachter te komen wat het is. Je kunt meedoen door je naam te sms'en naar 9596 (€ 0,40 per ontvangen bericht). Ieder uur halen we iemand in de uitzending die een poging mag wagen om het te raden.

Check voordat je meedoet even de bron om te kijken of jouw antwoord er niet al tussen staat! En luister natuurlijk naar de tip van de jury!