Op welke cd staan instrumentale versies van Stadtaffe van Peter Fox?

Op de site peterfox.de spelen de instrumentale versies van de nummers en op you tube kom ik ook instrumentale versies tegen. Want volgens mij staan die niet op de gewone cd. Of is er een special edition van die cd ? En dan ook gelijk de vraag waar of dat je die kunt kopen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit zijn meestal versies welke gemaakt zijn van de multitracks. (Waarbij de zang is weg gelaten dus.)
Deze zijn (en worden) niet op CD uitgebracht.
Soms kun je ze echter op internet wel vinden.
Tip, zoek bijvoorbeeld maar eens naar karaoke versies. :)
Er zijn ook wel eens (slechtere) versies waarbij ze de zang er uitgefilterd hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@moordigger dit gaat allemaal niet op voor deze vraag want wat ik zoek is officieel uitgebrachte muziek en geen versies van de maker van voordat de cd goed en wel af is en niet wat een of andere Pipo met een programmaatje in mekaar heeft geknutseld. Dus ik wist dat het iets officieels was wat je kon kopen via de cd winkel of internet.

Het beste antwoord

De instrumentale versie van Stadtaffe blijkt een andere titel te hebben: "King Kong". Als je dat eenmaal weet blijkt de cd wel te vinden:
De dubbelcd (met bonus dvd) Stadtaffe, Warner Music 5051865651826
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord Amadea!!! Op de webshop van z'n site ben ik dat niet tegengekomen. Alleen wat t-shirts en de lp versie van de cd Stadtaffe.