ik ben zoek naar de titel en zanger van het nummer ik heb op je gepast toen je ziek was? ik heb voor je... en als laatste nu is de rekening voldaan

ik ben op zoek naar het liedje en of tekst over een rekening waarbij het meisje of jongen deze aan moeder geeft en als laatste zin en nu is de rekening voldaan of vereffend.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Het beste antwoord

Dat is van Gerard de Vries en het nummer heet 'voor niets'. Voor de volledige tekst zie link.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vermoedelijk zoek je de zanger Boris Blom, bekender onder de artiestennaam Bob Bouber. Zijn grootste solohit was "Voor Niets", dat in 1976 een derde plaats op de hitlijst haalde. Hij is ook de schrijver van "Ik heb geen zin om op te staan". Het gaat over het zoontje.
Amadea