Hallo, Ik zet mijn liedjes in Itunes. Alleen bij veel liedjes heb ik geen Artiest/album. Kan ik dit nog aanpassen als het liedje al in Itunes staat?

Zie hierboven.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja je kan gewoon de gegevens aanpassen. Dubbel clik op het liedje en dan kan je aanvullen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hm... bij dubbelklikken begint iTunes het liedje af te spelen - bij mij tenminste :) Rechts klikken, dan kun je de gegevens aanpassen.

Het beste antwoord

Jazeker kan dat.
Ga binnen iTunes met je muis op de regel van het liedje staan. Klik rechts en er verschijnt een menu. Zie foto 1.
Klik op Infotonen. Zie foto 2. Nu kun je de artiest, titel en album zelf invullen. Met een beetje geluk vindt iTunes daarna zelf nog een bijbehorende foto van het album/nummer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel voor de moeite. En het was echt het beste antwoord ;)