Welke bands speelden (rond 1973) hetzelfde genre muziek als Blood, Sweat and Tears?

Ik heb een opname van het radioprogramma van toen genaamd eLP-Pop; een mp3-bestand van 14 kB welke ik graag mail naar geïnteresseerden. De opname heb ik al eens in een platenzaak laten horen maar daar wist men het ook niet te benoemen. Straks ben ik al 40 jaren aan het zoeken en nog steeds niets gevonden. Please, help me! Leo H.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Het kan zijn dat je iets van Chicago, the Ides of March of (dichterbij) van de Dizzy man's Band hebt opgenomen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pearls before swine