Wat is het grootste house festival ter wereld?

Misschien Tommorland of Ultra Muic Festival. Maar zou het graag zeker willen weten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Antwoorden (1)

Kazantip is de naam van het grootste, langstdurende en bizarste techno-, trance- en house- festival ter wereld. Meer dan 150.000 jongeren komen samen op het enorme festivalterrein gelegen aan het strand van Popovka aan de Zwarte Zee, om bijna een maand lang 24/7 te feesten.

Toegevoegd na 56 seconden:
Onderstaande link laat een BNN reportage over Kanzatip zien:

http://spuitenenslikken.bnn.nl/video/1b71f3e196cce580a29293023142165b