Kent er iemand moderne duetten voor mallets?

Ik ben op zoek naar eigentijdse dueten (het liefst voor xylofoon en/of marimba). Bij voorkeur ook gratis. Wie mij kan helpen, graag!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Amadea
11 jaar geleden
Gratis kan niet. Je zult op z'n minst lid van een bibliotheek moeten zijn om (interbibliothecair) te kunnen lenen. Dat is waarschijnlijk wel goedkoper dan zelf bladmuziek aan te schaffen.

Antwoorden (2)

Een leuk boek uit het jaar 2000, van uitgeverij De Haske:

Mallet minded : 28 solos and duets for mallets / Ivo Weijmans.
Bevat achtentwintig originele solo's en duetten, bedoeld voor vooral aan marimba en xylofoon. De duetten kunnen op twee xylofoons of twee marimba's gespeeld worden, maar ook op een xylofoon en marimba. Ook is het mogelijk om op één instrument (en dan bij voorkeur de marimba) het quatre-mains spelen te beoefenen.
Amadea
11 jaar geleden
In de repertoirecatalogus van de Muziekbibliotheek van de Omroep zijn de volgende duetten te vinden (voor gevorderde spelers). Lenen kun je ze daar echter niet, inkijken wel. Als de stukken niet meer in de handel verkrijgbaar zijn kan men je wellicht toch helpen.