Nee, die is er niet. Je zult moeten wachten tot Izaline Calister er zelf niet meer mee optreedt. Of, in het ergste geval, tot zij en Eric Calmes beide 70 jaar geleden zullen zijn overleden, want dan vervallen de auteursrechten en zal het pas worden mogen uitgebracht.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geldt dit specifiek voor deze artiest of denkt u dat die regel over de uitgave van bladmuziek algemeen geldt? Dat laatste klopt namelijk niet. Er bestaat heel veel bladmuziek van artiesten die nog leven en die nog optreden. http://www.bladmuziekshop.nl/?gclid=CMuRgYDXjrICFQRI3godZDgAAw