Zijn er live opnamen van Statues van Foo Fighters?

Statues, een van de weinige nummers waarop Dave Grohl piano speelt. Weet iemand of daar ook live opnames van zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

weetje? volgens mij gewoon niet? ik heb even gekeken op internet voor je maar kon niks vinden, niet dat ik supergrondig heb gezocht ofzow, maar alleen een studio versie.. mischien als je kijkt bij itunes ofzo?