Ik zoek een liedje waar ze in het clipje een glijbaan maken van strobalen en zwart zeil midden in de natuur. Hoe heet dit liedje?

Hooii allemaal!

Ik heb eergister een heel leuk muziekclipje gezien van een muziekgroep en ik weet niet meer welke! :( In het clipje gaan ze een soort glijbaan bouwen met strobalen en zwart zeil.. Rond het einde van het clipje glijden ze alle 4 er vanaf en springen ze helemaal aan het eind in een klein meertje.. De band bestaat uit 2/3 mannen en 1 vrouw.. Kan iemand mij helpen?

Alvast heel erg bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
3.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je het op je eigen pc gezien want dan kun je in je geschiedenis kijken misscien?

Het beste antwoord

Keep your head up, van Ben Howard?

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ADP65wbBUpc
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh dat is hem zeker!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja! Ik wil hem graag sluiten maar dat kan pas over 50 min.:(

Andere antwoorden (1)

Neeh, maar ik zou u wel Amy Macdonald aanraden. Vooral nu met haar nieuw album Life in a Beautiful Light