Kan ik muziek van een Android apparaat naar een ander Android apparaat streamen?

Hallo,

Ik wil graag met me nieuwe mobiel liedjes naar me oude mobiel sturen (allebij Android, Galaxy S3 en Galaxy Gio), alleen is daar ook een app voor? Er zijn genoeg apps voor pc/mac naar Android, maar zie nou niet echt iets voor Android naar Android..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Dit kan via Bluetooth, doch is dat wat traag.
Beter en sneller is om dit via de computer te doen.
Gewoon aan de usb kabel hangen, samsung Kies opstarten ( of eerst downloaden en installeren );
http://www.samsung.com/be/support/usefulsoftware/KIES/JSP

En dan je media bestanden naar je harde schijf kopieren en vandaar uit weer naar je ander toestel kopieren.
Als je met dat ander toestel toch niets meer doet, kun je ook gewoon het kaartje overzetten.
Alle bestanden kan je zo verwijderen ( behalve datgene natuurlijk wat je wilt behouden ).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toevallig gisteren nog beantwoord.

http://m.goeievraag.nl/vraag/354667
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, maar helaas werkt de app niet op me Gio.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja. Dan denk ik dat er geen mogelijkheid is.