Hoe heet dat liedje waar in het refrein "say my name" gezongen word door een zangeres? Het is best een hip liedje

Toegevoegd na 2 minuten:
Het is niet van Destiny's Child, niet van Florence and the Machine, niet van Cheryl Cole en ook niet van Porter Robinson!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
2.2K

Het beste antwoord

Misschien moet je iets specifieker zijn. Maar hier is een hele lijst met zangers en hun liedje 'say my name'.

en bij de andere bron zijn allemaal songteksten waar de zin "say my name' in voorkomt.

Toegevoegd na 12 uur:
Hey, je zei dat het niet florence + the machine is maar is het misschien de remix ervan? spectrum (say my name) van calvin Harris?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Bedoel je "When You Say My Name" van Jessie James?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Say my name: Bangles.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eternal flame zoiets volgens mij
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.lyrics007.com/The%20Bangles%20Lyrics/Eternal%20Flame%20Lyrics.html als dat hem is iig
Bedoel je toevallig deze: The Ting Tings: That's not my name ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Within temptation heeft ook een liedje met "say my name"; bedoel je die misschien?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Say my name... Allesandro???