Ik meen ergens in de mid jaren 90 was er een populair liedje waar ik helaas nooit de naam van onthouden heb.

Heb al vaker gezocht in top lijsten ed. Nu hoop ik dat hier iemand zegt van oja dat was...

Wat ik me dus nog kan herinneren was de clip op voornamelijk mtv toen dat dus nog een Engelse zender was.
Tja moeilijk om verder de clip te omschrijven. Ik heb het idee dat het zich in een donker paars/groen omgeving afspeelde.
De zanger was geloof ik kaal of iig heel kort haar. Hij had ook een soort van kimono aan een beetje alsof ie goochelaar was.
Voor mij het meest herkenbare was wel de bal op z'n hand. Een misschien glitter bal als het ware op een ring. Deze kwam nogal eens voor zich uitgestrekt in beeld.
Het was verder ook een beetje een zweverige clip (letterlijk en figuurlijk).

Ik kan me ook helemaal geen melodie ofzo meer herinneren maar ik weet wel dat ik het toen een heel leuk liedje/clip vond.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (4)

Weet je iets meer erover? Iets van het genre muziek?

Helaas moet ik je ook teleurstellen dat wat in de jaren 90 mooi was nu vaak bitter tegenvalt. Ik heb zelf ook veel dingen teruggezocht en gevonden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien bedoel je de Smashing Pumpkins met Tonight, Tonight uit 1995?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ga eens zoeken op "Army Lovers"?

Vind ik persoonlijk verschrikkelijk slecht, maar komt voor mij het meeste overeen met je omschrijving...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is het niet Duke met "So in love with you"?