Op welke cd of uit welke show is Heimwee naar het Vaderland van Freek de Jongen?

Ik zoek het nummer "Heimwee naar het Vaderland" van Freek de Jonge, maar kan niet vinden op welke cd of dvd het staat. Wie weet het wel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

Niet stiekem mijn punten inpikken, Marike; het was mijn antwoord op Zwarte Kat. :~)

Het komt toch echt uit de voorstelling 'De Mars', het staat op p. 13 van het boek 'De Mars'. Ik denk dat het deel uitmaakt van het nummer 'De violist', nr. 3 op de LP 'De Mars'. http://www.fonos.nl/winkel/product/freek-de-jonge-de-mars
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Niet mijn bron inpikken, Musonius. Het is wel de bedoeling dat je originele informatie geeft, en niet herhaalt wat er al 4 uur staat!
Musonius
11 jaar geleden
Ik zou niet durven, Amadea. Mijn bron is het boek 'De Mars' van Freek de jongen. Niet de website van Fonos, die - zoals jijzelf al aangaf - geen antwoord weet te geven op de vraag. De reden dat ik antwoord gaf, heeft te maken met het feit dat er twijfel is ontstaan over de juistheid van het antwoord, juist vanwege je reactie. Ik had mijn opmerking echter als reactie onder Marikes antwoord en jouw reactie moeten plaatsen en niet als (nieuw) antwoord. Excuses daarvoor.
Overigens was mijn opmerking over 'punten inpikken' scherts.
Musonius
11 jaar geleden
Ik bedoelde 'Freek de Jonge'. Ik denk dat de spellingchecker onterecht ingreep.

Andere antwoorden (1)

Ik heb het even nagevraagd en het komt uit de voorstelling de mars uit 1983.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Wat raar dan dat ie hier niet vermeld wordt: http://www.fonos.nl/winkel/product/freek-de-jonge-de-mars