Bospop 2012. Seether speelde. Op een gegeven moment had de bassist 2 'gitaren' om zich heen. Welk lied was dat?

Het is de eerste keer dat ik Seether volledig hoorde. Wel ooit eens een nummertje op youtube maar verder 'geen interesse'. Na dit live optreden vind ik ze helemaal te gek! Ik heb al veel nummer op gezocht en daarbij ben ik heel internet al af gegaan. Dit nummer kan ik echter niet vinden. Hij had een bass om zich en de andere was denk ik gewoon een elektrische gitaar. Dit durf ik niet met zekerheid te zeggen maar misschien helpt het?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

Het zou kunnen dat het geen nummer van Seether was, wat Shaun Morgan speelde, maar van HURT. Namelijk "World ain't right", waar hij in duet (op 2 gitaren) bij meespeelt.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord! Weer een nummertje bij mn collectie. Ik heb eens naar het nummer geluisterd maar ik herken er geen 'deuntje' uit. Een klein stukje heb ik opgenomen. Toch maar even op youtube gezet: http://www.youtube.com/watch?v=0m_saha3C4k&feature=youtu.be