Ik ben opzoek naar een nummer uit begin deze eeuw. Het heette iets van "Let the Bells ring". Er zit een deuntje in van het clublied van Man U en MVV?

Toegevoegd na 23 minuten:
Het nummer was toentertijd ook wel vaker op Slam FM te horen. Het is Dance-nummer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Amadea
11 jaar geleden
En waar ben je dan precies naar op zoek: bladmuziek, cd, mp3, video?
Amadea
11 jaar geleden
Kan het een Kerstliedje zijn?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dat is het niet, al zou je dat natuurlijk wel denken met die titel. Ik heb zelf ook al overal gezocht, maar het is heel moeilijk te vinden, dus je moet hem echt al kennen van een aantal jaren terug.

Antwoorden (1)

Vermoedelijk bedoel je het nummer van Tic Tac Theo, inderdaad "Let the bell ring". Met het deuntje Glory, glory, halleluja.

Toegevoegd na 1 minuut:
bell = bells
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat is hem. Dankjewel Amadea. Knap dat je hem zo snel gevond hebt.