Waar mee kan ik Muziek (b.v.b de intro) weghalen en weer als MP 3 opslaan ?

Waar mee kan ik Muziek (b.v.b de intro) weghalen en weer als MP 3 opslaan ? ik wil mijn eigen beltoon maken ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

MP3 Knife - MP3 Knife is een gratis programma waarmee je stukken uit een mp3-bestand kunt knippen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Audacity is een goed en gratis programma voor audio opname en bewerking.

http://audacity.sourceforge.net/?lang=nl