Waar vind ik een leren jack die lijkt op het leren jack van Lady Gaga in de Clip Judas?

Ik ben al best lang (vanaf dat de clip Judas uitkwam al) opzoek naar een leren jack die lijkt op het leren jack van Lady Gaga die ze draagt in haar clip Judas.
Je kan het natuurlijk nooit hetzelfde als haar krijgen, maar het is van een materiaal gemaakt dat ik al wel eens heb gezien.

Nou heb ik al een leren jack, maar dat is echt leer, en dan veren die schouderflappen niet mee net als bij haar.
Dus die flappen blijven zegmaar recht.

En er is dus ander spul waarbij dat wel kan, wat dus geen echt leer is.

Het moet dus in elk geval schouderflappen hebben, en dan met 4 knopen op de schouderflappen.
En het liefst met bedrukkingen.

In de Disco, dans ik die choreography, de echte dans, en dan is het wel gaaf als ik dus zo'n jack zou hebben dat die flappen mee veren (als je snapt wat ik bedoel).

Zie ook video.

http://www.youtube.com/watch?v=wagn8Wrmzuc

van 1:40 tot 2:16

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Oké volgens mij draagt ze 2 verschillende jasjes in dat clipje.
De zwarte is een Schott Perfecto jacket. Zal wel custom made zijn. De retail kost $ 500 (zie bron) Die schouderflappen evt. zelf maken.

Dan draagt ze een blauw leren jasje gemaakt door Alex Noble
Waarschijnlijk onbetaalbaar. Maar in elk geval duidelijke foto zodat je evt. zelf pasmodel kan maken.Nicola Formichetti's NY store