Hi, Ik heb virtual dj pro en kan er geen microfoon op aansluiten en het lukt op home free wel? Dus wat nu? Greetz Tom

Dus ik vraag hoe je microfoon op virtual dj pro kan aansluiten.

Toegevoegd na 16 uur:
Ja ik weet het maar ik kan er niet voor zorgen dat ie het doet? Hij doet het prima in mijn versterker dus met de microfoon is niet veel mis. ik krijg asio in beeld

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Antwoorden (1)

Virtual DJ is software. Dus daar een microfoon op aansluiten zal niet gaan.
Maar je kunt hem wel instellen dat het werkt.
R.T.F.M.
http://www.virtualdj.com/images/pdf/VDJ7_Audio_Configuratie_Gids_Dutch.pdf

(p.s. wou dat ze op de radio de microfoon niet gebruikten....)