Ik zit een mix te luisteren van Armin van Buuren (Zie link) maar vanaf ong... 1:50 uur en een paar sec begint een heel mooi nr , iemand idee welke ?

Hier de link ...

http://www.youtube.com/watch?v=fDRkZ04zJwo&feature=related

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Bedoel je Desiderium van Armin van Buuren ft. Susana?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zou best kunnen, dit was een live-versie, in die mix ook zo te zien. En dit soort nummers lijken al gauw erg op elkaar!
Dat is Minnack. je hoort de live versie van alleen Armin. maar het is een nr van oa Armin en Ferry ( Corsten) goeie smaak btw ;)

Toegevoegd na 40 seconden:
Minack zelfs...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
great! check je prive inbox maar even zo ;)