weet iemand waar ik bladmuziek of tab van stil aan de overkant kan vinden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
3K

Het beste antwoord

Op deze link:
http://www.musicnotes.com/sheetmusic/scorchVPE.asp?ppn=SC0136259

vind je als voorbeeld het 1ste blad van de bladmuziek van Go West van de Pet Shop Boys. Voor de overige bladzijdes van het nummer moet je betalen, deze kun je gratis als voorbeeld bekijken.

ECHTER: is dat geen enkel probleem want jij hebt alleen dat eerste blad nodig want dat van 'stil aan de overkant' is het intro wat hier dus gewoon in zijn geheel op staat ;-) Het is voor piano (melodie en baslijn) maar er staan ook akkoorden boven dus hij is ook nog eens geschikt voor de gitaar ;-)

Veel plezier met spelen!

Toegevoegd na 1 minuut:
Overigens zijn dit niet de tabs voor gitaar, maar als je noten kan lezen en akkoorden kan pakken op je gitaar, kun je die er met een klein beetje muzikaliteit wellicht zelf uit halen? ;-)

Toegevoegd na 5 minuten:
Mhm, misschien klonk dat laatste stukje beetje raar. Als je losse noten kan spelen op je gitaar, kan dat uiteraard ook. Maar het mooiste is om losse noten vanuit de gitaar te spelen, zodat je tegelijk ook een tokkel onder je melodie kan zetten, maar ik weet niet of je dat kan/wil gaan oefenen natuurlijk...:$

Hier zijn uitgeschreven tabs voor gitaar: http://tabs.ultimate-guitar.com/p/pet_shop_boys/go_west_tab.htm
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

www.bladmuziekplys.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je gitaar speelt kan je bijna alle muziek tabs vinden door in te tikken op google: [zanger/nummer] guitar pro.
dan kan je vaak goede tabs vinden van ultimate guitar.com
of 911tabs