Hoe kan je vlug en veel muziek in 1 keer krijgen?

Mijn ouders geven over een maand een tuinfeest, ze willen dat ik voor de muziek zorg.
Zelf heb ik wel aantal liedjes, maar nog lang niet genoeg voor een feest. En het zijn ook niet echt liedjes voor op een feest.
Weet iemand een manier om heel veel feest liedjes in 1 keer te kunnen krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (5)

Koop een dubbelcd of eventueel een driedubbelcd met feestliedjes. Die zijn vaak voor een habbekrats verkrijgbaar. Bijvoorbeeld bij Blokker, V&D, of de Free Record shop. Geen gedoe om het allemaal zelf te verzamelen, maar gewoon kant en klaar.
Amadea
11 jaar geleden
Ik weet niet of je echt ingewikkeld wilt doen met de muziek op een mengpaneel of wat dan ook, maar als je het lekker eenvoudig wilt doen kun je voor 10 euro een spotify account aanmaken en dan heb je hebt (legaal) toegang tot zowat alle muziek in de wereld. Je sluit een laptop (met internet) aan op je geluidinstallatie, maak een mooie playlist en je bent klaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan ook gebruikmaken van Radio, b.v arrow classic rock of Sky en veel andere zenders.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ga naar Kringloop dan zul je goedkoop vele c.d's vinden, met verzamelmuziek.ook uit de tijd van je ouders.
Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maak een free account aan op Spotify
kan je gratis 20 uur streamen per week
zorg dat je laptop / pc aan een goed stel speakers hangt maak afspeellijsten en je kan 20 uur knallen als dat geen knalfeest wordt