wie kent dit liedje

ik had vroeger een liedje over een klein meisje dat haar lievelingsknuffel weg geeft aan een goed doel
ik kan het nergens meer vinden

het werd gezongen door een man

14 jaar geleden
in: Muziek
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lol op me basis school had een kindje dit ook gedaan. Kon alleen 's avonds niet slapen dus moesten ze die schoenendoos weer opzoeken
rebecca
14 jaar geleden
a wat zielig hihi
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het komt me heel bekend voor... Ben nu zelf ook wel erg benieuwd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wanneer is ongeveer 'vroeger' ?

Het beste antwoord

ik ken hem als betty's beer van lucas hulshof krijg het alleen niet voor mekaar om hem mee te sturen.