weet iemand meer over het liedje thank god im a country GIRL?

In de kroeg draaien ze wel eens het liedje thank god im a country boy, maar daarna draaien ze ook vaak thank god im a country girl alleen kan ik de goeie versie op youtube vinden, weet iemand de juiste versie die ik zoek? alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Het is een variant op dit nummer:
http://www.youtube.com/watch?v=kzldLJcorbo
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helemaal geen antwoord op de vraag en wat je wel zegt dat wist de vraagsteller al...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja ik wist dat het daar een variant op was ik zoek alleen de goeie 'girl' versie. En de live gezongen versie zoek ik ook niet gewoon dat het goed is opgenomen :)
Jody Miller bracht dit nummer in 1974 uit.
Dolly Parton zong het ook geregeld. Onderstaand een linkje naar het nummer van Jody Miller.

Het origineel is van John Denver en werd ook in 1974 uitgebracht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar deze versies op youtube zijn allemaal live gezongen en niet de 'feest/carnavals' versie zegmaar en die zoek ik, iig wel bedankt