Wie weet een makkelijk nummer om op de piano te spelen (en geen happy birthday)?

IK moet morgen een muziek presentatie op school houden (gewoon voor mijn klas) ik had vorige week mijn presentatie moeten doen maar ik heb afgezegd dus zei hij dat er 2 punten van mijn cijfer afzouden gaan
alvast bedankt!!!!!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

Vader jacob...
Boer er ligt een kip in het water...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet je er ook een met 2 handen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Boer er ligt een kip in het water kan je makkelijk met 2 handen spelen.
Vlooien mars ook altijd een crowd pleaser...
Kijk anders op youtube. En zoek axis of awesome - 4 cords song... Genoeg inspiratie daar ;-) moet je ook wel zingen... Extra punten

Andere antwoorden (4)

als je nu een beetje vlot nummer wil gaan spelen zou ik de vlooienmars doen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Spics & Specs van de BeeGees.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
imagine is vrij simpel icm het sustainpedaal.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sinterklaas kapoentje haha :p
en someone like you is opzich ook wel makkelijk...
anders moet je op youtube tutorials opzoeken hoe je een liedje speelt.