Welke (soort) muziek kan ik het beste gebruiken voor deze turndemonstratie? (zie extra uitleg)

Ik geef les op een internationale school in frankfurt aan kinderen tussen de 7 en 11 jaar oud, ze hebben jaarlijks een "gala" waarbij elke klas iets opvoerd. nu is op het laatste moment besloten dat ik ook iets moet opvoeren (komende dinsdag) ik heb al iets in elkaar gezet maar kan er geen fijne muziek bij vinden.

Het duurt +/- 2:30 en mijn oefeningen gaan redelijk snel achter elkaar door, met over 't algemeen powertricks.

- ik vond het nummer van he's a pirate - Tiesto wel redelijk maar dat wordt al eerder gebruikt.

- Er zijn een aantal dubstep nummers die mij wel geschikt leken, maar i.v.m. de doelgroep, ouders tussen de 30 en 40 minder.

- Een rustig nummer zou wel goed bij de doelgroep aansluiten maar volledig mis bij de oefeningen die ik doe

- zonder tekst, karaoke versie is ook mogelijk.

Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Hoezo ouder van 30 en 40 houden niet van clubstep nummers, er zijn er velen die daar juist meer van houden dan van de "in slaap tuimel" muziek, dus kies gewoon een nummer dat bij de oefeningen past en hou rekening met de kinderen die de oefeningen moeten doen, de ouders houden in ieder geval van hun kinderen, dus voor de uitzonderingen, die jouw muziekkeuze niet geweldig vinden, die genieten wel van hun kind en nemen de muziek erbij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, ik begrijp je onzekerheid hierover, maar ouders vinden het belangrijker dat hun kind plezier heeft, dan hun eigen plezier, dus overleg met de kinderen, dan komt het met de ouders wel goed, bankiers zijn ook jong geweest en hebben ook hun hobby's en dat is echt niet alleen postzegels verzamelen, maar ook muziek hoort daarbij, thuis dragen ze ook een spijkerbroek op zondag en lopen dan ook niet in kostuum, dus een baan zegt niets over de mens die daar achter zit. Hou het bij de muziek die bij de kinderen past, dat is echt het beste, succes!

Andere antwoorden (1)

Ik vindt orkestmuziek wel heel goed bij een turndemonstratie passen.