Hebben ze in Duitsland ook net zo iets als de musicstore of freerecordshop?

Er komt een bluray uit die ik graag wil hebben, maar die komt niet in Nederland. Nou wil ik naar leer rijden om hem te halen. Dan kunnen we er gelijk een dagje van maken. Maar hoe vind ik daar een winkel die blurays verkoopt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is ook niet nodig. Het gaat om de bluray van Katzenjammer. Dus dat is voornamelijk muziek en de rest is in het Engels

Antwoorden (4)

dit is een website in duitsland

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.jpc.de/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
www.amazon.de heeft heel veel, en anders www.amazon.com
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mijn zusje woont in Duitsland, en zij bestelt regelmatig wat, dat ze dan rechtstreeks naar mijn nederlandse adres laat sturen. En dat doe ik met bol.com ook : als ik een te gekke dvd bestel, laat ik er ook eentje bij haar bezorgen. Het zou natuurlijk kunnen, dat je een duits banknummer nodig hebt, maar als je met credit card bestelt, moet het volgens mij niet uitmaken. Bij Amazon.com bestel ik vaak muziek, die in Nederland niet te krijgen is : je moet natuurlijk een paar weken wachten op je bestelling (gaat per schip, denk ik...), maar ook hier nooit problemen (maar dus wel met cred.crd...) Ook kalenders heb ik al via duitse sites besteld, dus het kan echt wel.
misschien kun je iets vinden op deze site
www gratis verrzending
11 jaar geleden
Duitsland? Wat dacht je van de MediaMarkt? "Duitser" kan het niet. Op de (Duitse) website ook een overzicht van de vestigingen, met adressen en openingstijden.

Toegevoegd na 7 minuten:
In Wilhelmshaven is een MediaMarkt.