Waar kan ik de Hot August Night DVD vinden?

Medio 1972 ben ik zelf aanwezig geweest bij een van de legendarische concerten in the Greek Theatre in LA van Neil Diamond. Ik heb de opnames van dit concert in de vorm van de dubbelaar Hot August Night in mijn bezit. Ik weet dat er ook film opnamen zijn gemaakt, ze zijn ooit in de jaren '70 door Veronica uitgezonden.

Ik ben sinds jaren op zoek naar een DVD van dit concert, weet iemand hier hoe ik eraan kan komen? Let wel ik bedoel niet Hot August Night in NYC, dit was slechts een slap aftreksel van het origineel. Het gaat daadwerkelijk om die van '72 in het Greek Theatre in LA.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Antwoorden (1)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Daar staat bij: opgenomen in augustus 2008. Terwijl gevraagd wordt naar opnames uit 1972.