Weet er iemand hoe het lied heet dat werd gedraaid bij de huldiging van Ajax 2012 toen alle Jeugdkampioenen opkwamen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Ik heb eventjes geluisterd.
En heb dit filmpje bekeken : http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F%3Fgl%3DNL%26hl%3Dnl&hl=nl&gl=NL#/watch?v=OR74s6HLQ9Y

Ik weet niet precies waar, maar als je het hebt over het begin muziekje, dat is gewoon een amsterdams deuntje, geen lied (:. Sorry als ik je verkeerd begrépen heb,

Kun je eventjes de tijd aangeven van dat filmpje dat bijvoorbeeld : 2.35 wan het is een enorm gejoebel met muziek daar dan help ik je daar even mee;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sandstorm van Darude en ville virtanen.