waar kan ik een beatpad kopen?

ik ben al een hele tijd aan het zoeken naar een beatpad
maar waar kan ik die kopen?
en zitten hier al standaart beats in?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat wil je er mee gaan doen? Er zijn heel veel verschillende om bijvoorbeeld een computer aan te sturen (midi), of voor op tablet/telefoon, of die losstaand werken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zoek eigenlijk zo een: http://cmr2010productions.webstarts.com/uploads/beat_pad.jpg maar zitten hier al beats stadaart op?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een midi dus ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij zijn deze meer bedoelt om via midi software op je computer aan te sturen. Misschien kun je beter kijken naar een (stand alone) drumcomputer als geen computer wilt gebruiken. Voorbeelden: http://www.feedbackmusic.com/synthesizers/drums-en-groove/drumcomputers/100006099
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kijk ik wil hiermee beat gaan maken en deze ook op me pc zetten
dus dan moet ik ook de midi sofware erbij hebben denk ik dus dan word het geen stand alone denk ik,...?

Antwoorden (1)

Deze kun je gewoon via internet bestellen, voorbeeld:

http://www.feedbackmusic.com/category.aspx?id=100006121

Toegevoegd na 16 minuten:
Ik zat nog even voor je te kijken maar deze kan allebei (midi controller + synthesizers):

http://www.feedbackmusic.com/synthesizers/akai-mpc-500/100006102/111651

Toegevoegd na 42 minuten:
Misschien is het handig als nog wat uitleg. Als je een beat wilt maken heb je eerst korte geluid fragmentjes nodig (samples). bijvoorbeeld een kick, bom etc. Deze kun je op verschillende manieren verkrijgen bijvoorbeeld in een software pakket, uit een synthesizer, zelf opnemen of uit een ander nummer. Deze samples link je dan aan de knoppen van een sampler (zoals de mpc 500). Dan druk je op de knoppen op ze af te spelen in de beat dat jij wilt. Dit kun je dan opnemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja maar welke heb ik den nodig met midi of zonder als ik mijn 'eigen gemaakte' beats op me pc wil gaan zetten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat hangt er van af wat je wil. Als je zelf beats wil maken heb je sowieso een drumkit/synthesizer nodig. Dit kan of een programma zijn op je computer (mogelijk aangestuurd met een midi beatpad) of een fysiek apparaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dus voor mijn doen en laten zal deze goed zijn:
http://www.feedbackmusic.com/drums/akai-xr-20/100005898/111632
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
midi de techniek die gebruikt word om (muziek)software op je pc aan te sturen met een controler/keyboard etc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kun jij een link sturen van z'n midi pad ??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dus als ik die ene koop die in jou uitbereiding staat van jou antwoord dan kan ik beats maken en die op mijn pc zetten
wat ik begrijp?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, en deze kun je ook los van een computer gebruiken. Al heb ik geen idee wat voor samples er standaard op zitten en of dat is wat je zoekt. Natuurlijk kan je er zelf samples op zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en als ik die kopel aan de pc kan ik die beats dus op de pc zetten?