Waar kan ik een mini zak radio kopen?

Ik ben op zoek naar een kleine radio die in mijn zak past onder het hardlopen (met fatsoenlijke ontvangst). Echter kan ik niet vinden waar zoiets nog tegenwoordig kan kopen.

Ik heb geen MP3 opslag nodig overigens. Heeft iemand een idee waar ik zoiets relatief goedkoop kan bestellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt hele goedkope radio's maar mijn ervaring (postbode) is toch dat die mp3spelers met ingebouwde radio of mobieltjes met ingebouwde radio echt veel beter zijn. Zo duur hoeft dat niet te zijn (20 euro ofzo) en je hebt het toevallig niet op je mobiel? Bij bol.com koop ik ze.

Antwoorden (3)

scan-radiootje met oordoppen bij de Blokker, soms bij de Bas, zeker bij de Action. Kost ongeveer 1 á 2 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die bedoelde ik dus in mijn reacties: slechte kwaliteit.
heb zelf een Philips GoGear 7 x 4,5 cm ben er zeer tevreden gebruik zelf alleen de radio. prima geluid. antenne is snoer van de oordopjes. 20 voorkeuze stations.
ik weet niet wat jij goedkoop noemt? hij kost € 45,-
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat vind je van deze uit ShangHai, wordt gratis thuisbezorgd.