ik heb een gitaarsolo in mijn hoofd, hoe kan ik deze vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je die al in je hoofd hebt, hoef je hem toch niet meer te vinden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wellicht wil hij weten uit welk groter stuk het komt of hoe het stuk heet / verder gaat ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, dat bedoel ik, Marleen :P

Het beste antwoord

Als je op de een of andere manier geluid kunt opnemen met je computer, kun je het proberen via deze site :

http://www.midomi.com/

Die herkent muziek die je fluit, zingt of neuriet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
deze werkt helaas niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh ?
ja, ik kan geen geluid opnemen dus ik kan het niet voor je testen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het programma werkt op zich wel, alleen vind ie m niet, dat bedoel ik.

Andere antwoorden (3)

Tik 'm op de spatiebalk via songtapper, wie weet kent die 'm en kom je zo achter de titel en artiest. http://www.bored.com/songtapper/
Of je zou er een youtube mee kunnen inneuriën en op die manier aan anderen vragen welke het is!
Amadea
12 jaar geleden
Als je de melodie kunt zingen of e.v.t. neuriën, ga naar
iemand welke dit voor jou op noten kan zetten,
publiceer het weer op GV en zeker weten, er is vast wel iemand die je uit je droom helpt !!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een smartphone hebt, waar je apps op kan zetten, kan je het proberen met Soundhound, en dan kijken of die het bijpassende melodietje kan vinden.